Livrarea și plata produselor

Livrare prin curier

FAN currier

Livrare prin Sameday sau Fan Courier
Livrare la adresă în 1-2 zile lucrătoare
de la expedierea coletului cu FANCurier

pentru comenzi sub 239 lei

11.99 lei

pentru comenzi de peste 239 lei

Gratuită

Ramburs la Curier

11.99

Ridicarea personală

Balikovna.cz

Ridicare personală din punctele Packeta

pentru comenzi sub 239 lei

9.99 lei

pentru comenzi de peste 239 lei

Gratuită

Ramburs la Curier

9.99 lei

Zasilkovna.cz Balikovna.cz

Ridicare personală din punctele Sameday Easybox

pentru comenzi sub 239 lei

9.99 lei

pentru comenzi de peste 239 lei

Gratuită

Ramburs la Curier

9.99 lei


Metode de plată

Numerar, pentru comenzile livrate prin curier sau pentru cele cu ridicare în showroom-uri
Plata online sau cu cardul, pentru comenzile online și cele plasate în showroom-uri
Klarna este un serviciu de plată în rate care facilitează plățile electronice pe internet. Ca să poți plăti produsele cu această metodă de plată, trebuie să instalezi aplicația Klarna. În cazul în care Cumpărătorul alege această metodă de plată, el/ea va gestiona plata produselor în aplicația Klarna.


Informații utile despre livrare și plată


Pentru comenzile achitate la livrare (ramburs) și pentru comenzile achitate cu cardul la Easybox, se percepe o taxă suplimentară de 2 lei, care va fi afișată în secțiunea Livrare/Plată din coșul de cumpărături și va fi inclusă în prețul total de livrare.
Produsele marcate cu „Livrare Gratuită” beneficiază de livrare gratuită oriunde în țară, indiferent de valoarea comenzii, atât prin curier, cât și în punctele de livrare Packeta și Easybox.
Livrarea produselor se efectuează exclusiv prin intermediul firmelor de curierat rapid, iar aria de acoperire este națională. Produsele pot fi livrate oriunde în România, fără kilometri suplimentari.
Noavidet S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților.
Pentru ridicarea comenzilor din Showroom-urile Videt este necesar ca plata să fie efectuată integral, indiferent de metoda de plată aleasă (online la plasarea comenzii sau cash/card în Showroom).
Astfel, probarea ochelarilor se poate realiza doar după achitarea integrală a comenzii. Nu se percepe taxa de livrare, indiferent de valoare produselor/co­menzii.
Vă rugăm să așteptați mail-ul de confirmare, dar si email-ul prin care te anunțăm că este gata pregătit de ridicare comanda ta.
Timpul de livrare se calculează pornind de la timpul de expediere și adăugând 1-2 zile lucrătoare. De exemplu, dacă pe pagina produsului este afișat ca termen de expediere chiar ziua în care plasați comanda, atunci livrarea se va efectua în 1-2 zile lucrătoare.
Termenul de expediere este cel comunicat pe pagina produsului. Acesta este valabil de la data la care a fost efectuată confirmarea comenzii și include timpul în care comanda este procesată, produsele ajung în sediul nostru, dacă nu sunt în stocul propriu, și sunt predate curierului.
Timpul total de livrare poate fi influențat de diferiți factori externi companiei Noavidet SRL, cum ar fi curieri, furnizori etc.
În cazul în care aveți mai mult de un produs în comandă, vă rugăm să luați în considerare termenul de expediere cel mai mare afișat pentru produsele din coș.
Dacă plasați o comandă pentru ochelari de vedere (ramă + lentile) și alte produse (de exemplu, lentile de contact, ochelari de soare, accesorii), vă informăm că procesarea comenzii va dura între 4-14 zile de la achitarea acesteia, iar produsele vor fi livrate într-un singur colet.



Ambalarea coletelor


Produsele livrate prin curier vor fi ambalate în cutii din carton rezistente la șocuri. Dacă la primirea coletului, acesta prezintă găuri, rupturi, sau conținutul acesteia pare rupt/deteriorat, vă recomandăm să refuzați primirea lui și să ne contactați telefonic sau prin intermediul mail-ului pentru a verifica starea coletului.
Produsele comandate vor veni însoțite de factura în original, certificatul de garanție/confor­mitate și alte materiale informative sau publicitare. Dacă factura sau unul dintre produse lipsește din colet, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin intermediul mail-ului pentru a verifica situația și a remedia problema.