Garanție și returnare

Garanția produselor

CERTIFICAT DE CALITATE

În baza certificatelor producătorilor, referitoare la Normele Europene (CE), se certifică faptul că articolele optice cuprinse în factura, comercializate de către societatea noastră îndeplinesc normele de calitate în vigoare.

Produsele comercializate de NOAVIDET S.R.L. au fost testate și avizate, corespunzător exigențelor directivelor europene și a legislației aplicabile, dar pentru ca utilizarea lor să nu vă creeze probleme, sunt necesare o folosire și o întreținere în conformitate cu instrucțiunile de utilizare aferente, și mai ales conform indicațiilor medicale/de specialitate primite în acest sens.

GARANȚIE

Ochelarii de vedere: 24 luni, în condițiile utilizării corespunzătoare. Garanția este oferită pentru calitatea materialului, precizia de execuție și calitatea tratamentelor. Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de către www.videt.ro respectă principiile ISO 8980/2004. Garanția cade în sarcina producătorului.

Montajul lentilelor aeriene (pentru ochelari): 90 zile, în condițiile utilizării corespunzătoare.

Rame de vedere şi ochelari de soare: 24 luni în condiţiile utilizării corespunzătoare sau termenul specificat în certificatul de garanţie. Garanţia acordată de furnizor se referă numai la deficienţe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse, descoperite în condiţiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanţie, fiind considerate efecte ale unei întreţineri necorespunzătoare.

Lentile de contact, soluţii și accesorii pentru lentilele de contact: Aceste produse beneficiază de garanție 6 luni de la achiziționare, fiind produse cu o durată de viață scurtă. Toate aceste produse se vor manevra în mod corespunzător cu indicațiile primite și vor fi întreținute cu soluțiile adecvate. În cazul unor defecte de fabricație, produsele sunt trimise de client către Videt.ro. Produsele vor fi inspectate de către furnizorul/pro¬ducă­torul acestora, iar în cazul în care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora. Vă rugăm să rețineți că acest proces poate dura până la două luni, inclusiv timpul de transport. Unele lentile vor trebui trimise în străinătate pentru analiză, fapt care poate avea un impact, în lungimea acestui proces. Când o eroare de fabricație este recunoscută, vă vom trimite noi lentile cu aceeași combinație de parametri, fără taxă de transport. Dacă, totuși, se determină că nu există nici o eroare de fabricație, nu vă putem rambursa lentilele sau trimite o nouă pereche.

Garanția lentilelor de contact acoperă următoarele probleme apărute:

1. Zgârieturi din fabricaţie pe suprafaţa lentilei; ciupituri ale lentilei, pete pe suprafaţa lentilei; Vă rugăm să inspectați cu atenție lentilele înainte de a desigila blisterele în care sunt așezate. Pentru acoperirea acestor garanții este nevoie ca lentilele sa fie trimise la noi sigiliate pentru a constata defectul. In cazul în care acestea nu sunt sigilate în blistere, se consideră a fi vorba despre manevrarea necorespunzătoare din partea utilizatorului.

2. Diferenţe de putere dioptrică faţă de dioptria înscrisă pe ambalaj – pentru rezolvare acestui tip de reclamație este necesar ca mai întâi să ne trimiteți o copie a rețetei dumneavoastră oftalmologice în care să apară următoarele date și care să corespundă cu tipul de lentile de contact comandate: dioptria sferică, dioptria cilindrică, axul, adiția, raza de curbură, tipul de lentile recomandate.

Garanţia lentilelor de contact nu acoperă: prescripţia şi adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact; defecte survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite în urma întreţinerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafaţa lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc), nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile, nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate .

Nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile – Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandat de către un specialist, implica riscul ca acesta să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Pentru menținerea sănătății ochilor dumneavoastră, vă sfătuim să solicitați medicului oftalmolog sau opticianului probarea lentilelor dorite și acordul specialistului pentru purtarea lor. În cazul în care medicul nu dispune de lentile de probă, vă recomandăm să mergeți cu lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare pe ochi) la consult, ca medicul oftalmolog să verifice adaptarea și să-și dea acordul pentru folosirea lor. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai în cazul în care blisterele sunt sigilate și nedeteriorate.

Nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate – Efectul final al purtării lentilelor de contact colorate este foarte subiectiv și poate varia în funcție de numeroase condiții și influențe. În primul rând, efectul va fi influențat de pigmentarea ochilor. În al doilea rând, ea poate fi influențată de factori externi, cum ar fi condițiile de lumină, make-up si alegeri vestimentare. Mai mult decât atât, tipul de lentile de contact colorate (de amplificare a culorii naturale sau opace) poate produce un rezultat diferit în acoperirea culorii naturale a ochilor. Deoarece este imposibil să se prevadă rezultatul pentru fiecare individ, nu putem oferi o rambursare pentru lentilele colorate, dacă sunteți nemulțumit de rezultat.

TERMENUL DE GARANŢIE pentru produsele menţionate este de 24 luni, cu excepţia produselor pentru care există o garanţie specifică. Garanția se referă numai la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse şi îşi pierde valabilitatea în cazul utilizării necorespunzătoare al produselor. În vederea acceptării garanţiei, vă rugăm să păstraţi factura sau bonul fiscal, să returnați produsul împreună cu un formular de reclamație specific, completat integral.

Produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția practicată de producătorul fiecarei mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului, importatorului, furnizorului sau al comerciantului (SC. Noavidet SRL.).

Documentul fiscal pe care îl primiţi împreună cu marfa poate servi în acelaşi timp şi ca certificat de garanţie.

în cazul unor defecte de fabricație, produsele sunt trimise de client către Videt.ro. Produsele vor fi inspectate de către furnizorul/pro­ducătorul acestora, iar în cazul în care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora.

Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau al comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. în cazul în care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate.

În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs similar, S.C. Noavidet S.R.L. se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de S.C. Noavidet S.R.L. oricarui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. Noavidet S.R.L. de la acest client.

Dreptul de returnare a produselor

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul (S.C. Noavidet S.R.L.) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, prin returnarea în termen de 14 zile de la comunicarea deciziei de renunțare a produsului cumpărat împreună cu accesoriile, conform Ordonanței nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.

Vă aducem la cunoștință că, potrivit dispozițiilor legale în vigoare, este necesar ca produsele să fie returnate în condiții perfecte, adică aceleași ca și în cazul livrării produsului, fără urme de uzură sau deteriorare a produsului, fără să fi fost purtat sau folosit, însoțit de toate etichetele produsului. În caz contrar, în măsura în care produsul prezinta urme de folosire, etichetele sunt rupte, sau chiar sigiliile existente pe produs sunt degradate/rupte (fiind vorba de sigilii care permit probarea produsului, fără a fi necesară îndepărtarea acestora), NOAVIDET SRL va evalua produsul și va stabili dacă valoarea acestuia a fost diminuată, urmând a vă înștiința cu privire la suma ce va fi reținută în acest sens. Potrivit art. 14 alin. 3 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. În ceea ce privește ochelarii de soare și ramele de ochelari, vă informăm că acestea sunt livrate împreună cu un sigiliu de protecție ce permite însă probarea acestora. Returnarea ochelarilor de soare/vedere se acceptă doar dacă sigiliul nu este rupt/deteriorat. Această măsura este tocmai pentru a ne asigura că produsele returnate sunt cele trimise initial de către noi, respectiv pentru a verifica originalitatea produsului.

Acest drept nu poate fi invocat în cazul următoarelor produse, conform legilor românești:

  • Lentilele aeriene (ochelarilor de vedere), care sunt executate după specificațiile consumatorului sau care au fost prelucrate și montate în rama de ochelari a clientului
  • Cutiile de lentile de contact, dacă au fost desigilate una sau mai multe lentile din interiorul acestora. Pentru a fi acceptat returul cutiilor de lentile de contact este necesar ca toate lentilele (blistere) din interiorul acestora să fie sigilate. Lentilele de contact sunt rapid degradabile după desigilare, nu sunt transmisibile, și nu se vând la bucată (blister). Cutia de lentile de contact reprezintă un kit, un întreg, iar odată desigilată o lentilă (blister) din interiorul acesteia se consideră produsul (cutia de lentile) consumat, ce nu se mai poate readuce la starea iniţială cu toate lentilele sigilate în interior, lentile din același lot ca cel înscris pe cutie și cu același termen de valabilitate.

Pentru orice astfel de cerere / notificare contactați-ne și vă vom furniza prin e-mail formularul necesar. Dacă aveți probleme legate de o comandă care nu a putut fi rezolvată prin e-mail sau cu persoana cu care ați discutat, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită la conciliere@videt.ro

Click aici pentru a descărca Formularul de Retragere și informațiile pentru consumatori

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail.

În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dvs., inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Produsele pot fi returnate personal sau prin orice alt mijloc la punctul de lucru al SC Noavidet SRL sau produsele pot fi ridicate de la adresa dumneavoastră de către un curier trimis de SC Noavidet SRL (doar în aria de acoperire Fancourier – fără km suplimentari), fără niciun cost.

Comentarii

Postează comentariu