Garanție și returnare

Garanția produselor

CERTIFICAT DE CALITATE

În baza certificatelor producătorilor, referitoare la Normele Europene (CE), se certifică faptul că articolele optice cuprinse în factura, comercializate de către societatea noastră îndeplinesc normele de calitate în vigoare.

GARANȚIE

Ochelarii de vedere: 24 luni, în condițiile utilizării corespunzătoare. Garanția este oferită pentru calitatea materialului, precizia de execuție și calitatea tratamentelor. Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de către www.videt.ro respectă principiile ISO 8980/2004. Garanția cade în sarcina producătorului.

Montajul lentilelor aeriene (pentru ochelari): 90 zile, în condițiile utilizării corespunzătoare.

Rame de vedere şi ochelari de soare: 24 luni în condiţiile utilizării corespunzătoare sau termenul specificat în certificatul de garanţie. Garanţia acordată de furnizor se referă numai la deficienţe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse, descoperite în condiţiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanţie, fiind considerate efecte ale unei întreţineri necorespunzătoare.

Lentile de contact, soluţii și accesorii pentru lentilele de contact: Dacă apar probleme în termen de 2 săptămâni de la desigilare, dar nu mai târziu de 24 luni de la achiziţie, în cazul în care lentilele au fost manevrate corespunzător şi întreţinute cu soluţiile corespunzătoare, conform indicaţiilor, lentilele vor fi înlocuite automat sau se va restitui suma de bani corespunzătoare pentru lentila defectă.

Garanția lentilelor de contact acoperă următoarele probleme apărute: zgârieturi din fabricaţie pe suprafaţa lentilei; pete pe suprafaţa lentilei; diferenţe de putere dioptrică faţă de dioptria înscrisă pe ambalaj.

Garanţia lentilelor de contact nu acoperă: prescripţia şi adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact; defecte survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite în urma întreţinerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafaţa lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc).

TERMENUL DE GARANŢIE pentru produsele menţionate este de 24 luni, cu excepţia produselor pentru care există o garanţie specifică. Garanția se referă numai la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse şi îşi pierde valabilitatea în cazul utilizării necorespunzătoare al produselor. În vederea acceptării garanţiei, vă rugăm să păstraţi factura sau bonul fiscal, să returnați produsul împreună cu un formular de reclamație specific, completat integral.

Produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția practicată de producătorul fiecarei mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului, importatorului, furnizorului sau al comerciantului (SC. Noavidet SRL.).

Documentul fiscal pe care îl primiţi împreună cu marfa poate servi în acelaşi timp şi ca certificat de garanţie.

în cazul unor defecte de fabricație, produsele sunt trimise de client către Videt.ro. Produsele vor fi inspectate de către furnizorul/pro­ducătorul acestora, iar în cazul în care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora.

Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau al comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. în cazul în care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate.

În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs similar, S.C. Noavidet S.R.L. se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de S.C. Noavidet S.R.L. oricarui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. Noavidet S.R.L. de la acest client.

Dreptul de returnare a produselor

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul (S.C. Noavidet S.R.L.) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, prin returnarea în termen de 14 zile de la comunicarea deciziei de renunțare a produsului cumpărat împreună cu accesoriile, conform Ordonanței nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.

Acest drept nu poate fi invocat în cazul următoarelor produse, conform legilor românești:

  • Lentilele aeriene (ochelarilor de vedere), care sunt executate după specificațiile consumatorului sau care au fost prelucrate și montate în rama de ochelari a clientului
  • Cutiile de lentile de contact, dacă au fost desigilate una sau mai multe lentile din interiorul acestora. Pentru a fi acceptat returul cutiilor de lentile de contact este necesar ca toate lentilele (blistere) din interiorul acestora să fie sigilate. Lentilele de contact sunt rapid degradabile după desigilare, nu sunt transmisibile, și nu se vând la bucată (blister). Cutia de lentile de contact reprezintă un kit, un întreg, iar odată desigilată o lentilă (blister) din interiorul acesteia se consideră produsul (cutia de lentile) consumat, ce nu se mai poate readuce la starea iniţială cu toate lentilele sigilate în interior, lentile din același lot ca cel înscris pe cutie și cu același termen de valabilitate.

Pentru orice astfel de cerere / notificare contactați-ne și vă vom furniza prin e-mail formularul necesar. Dacă aveți probleme legate de o comandă care nu a putut fi rezolvată prin e-mail sau cu persoana cu care ați discutat, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită la conciliere@videt.ro

Click aici pentru a descărca Formularul de Retragere și informațiile pentru consumatori

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail.

În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dvs., inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Produsele pot fi returnate personal sau prin orice alt mijloc la punctul de lucru al SC Noavidet SRL sau produsele pot fi ridicate de la adresa dumneavoastră de către un curier trimis de SC Noavidet SRL (doar în aria de acoperire Fancourier – fără km suplimentari), fără niciun cost.

Comentarii

Postează comentariu